^ Powrót na górę

Obsługa administracyjna

  • Wykonywanie sprawozdań rocznych i planów gospodarczo-remontowych.
  • Prowadzenie korespondencji z właścicielami.
  • Przygotowywanie projektów Uchwał Wspólnoty.
  • Negocjowanie warunków i podpisywanie umów z dostawcami mediów i usług.
  • Przygotowanie formalno-merytoryczne i nadzór nad realizacją dodatkowych umów.
  • Wykonywanie odczytów podzielników mediów.
  • Prowadzenie księgowości wspólnoty, dokonywanie operacji finansowych poprzez rachunki bankowe Wspólnoty, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Dostosowanie sposobu rozliczeń mediów oraz okresów rozliczeniowych w zależności od decyzji Wspólnoty.
  • Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego.
  • Pozasądowa windykacja opłat należnych od właścicieli lokali.
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców.
  • Weryfikowanie stanu prawnego nieruchomości wspólnej na podstawie danych zawartych w księgach wieczystych.
  • Reprezentowanie wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami, przygotowanie pism, generowanie wezwań itp..
  • Przechowywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy.
  • Informowanie właścicieli lokali o wszelkich istotnych okolicznościach faktycznych i prawnych dotyczących nieruchomości wspólnej, działalności zarządu wspólnoty.
  • Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w jego obrębie (części wspólne nieruchomości).