^ Powrót na górę
- Wykonywanie sprawozdań rocznych i planów gospodarczo-remontowych;
- Prowadzenie korespondencji z właścicielami;
- Przygotowywanie projektów Uchwał Wspólnoty;
- Negocjowanie warunków i podpisywanie umów z dostawcami mediów i usług;
- Przygotowanie formalno-merytoryczne i nadzór nad realizacją dodatkowych umów;
- Wykonywanie odczytów podzielników mediów;
- Prowadzenie księgowości wspólnoty, dokonywanie operacji finansowych poprzez rachunki bankowe Wspólnoty, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Dostosowanie sposobu rozliczeń mediów oraz okresów rozliczeniowych w zależności od decyzji Wspólnoty;
- Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego;
- Pozasądowa windykacja opłat należnych od właścicieli lokali;
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców; weryfikowanie stanu prawnego nieruchomości wspólnej na podstawie danych zawartych w księgach wieczystych;
- Reprezentowanie wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej
i samorządowej oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami, przygotowanie pism, generowanie wezwań itp.;
- Przechowywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie dokumentów wspólnoty
i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy;
- Informowanie właścicieli lokali o wszelkich istotnych okolicznościach faktycznych
i prawnych dotyczących nieruchomości wspólnej, działalności zarządu wspólnoty;
- Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w jego obrębie (części wspólne nieruchomości)