^ Powrót na górę

Obsługa administracyjna

  • Wykonywanie sprawozdań rocznych i planów gospodarczo-remontowych;
  • Prowadzenie korespondencji z właścicielami;
  • Przygotowywanie projektów Uchwał Wspólnoty;
  • Negocjowanie warunków i podpisywanie umów z dostawcami mediów i usług;
  • Przygotowanie formalno-merytoryczne i nadzór nad realizacją dodatkowych umów;
  • Wykonywanie odczytów podzielników mediów;
  • Prowadzenie księgowości wspólnoty, dokonywanie operacji finansowych poprzez rachunki bankowe Wspólnoty, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Dostosowanie sposobu rozliczeń mediów oraz okresów rozliczeniowych w zależności od decyzji Wspólnoty;
  • Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego;
  • Pozasądowa windykacja opłat należnych od właścicieli lokali;
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców; weryfikowanie stanu prawnego nieruchomości wspólnej na podstawie danych zawartych w księgach wieczystych;
  • Reprezentowanie wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej
    i samorządowej oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami, przygotowanie pism, generowanie wezwań itp.;
  • Przechowywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie dokumentów wspólnoty
    i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy;
  • Informowanie właścicieli lokali o wszelkich istotnych okolicznościach faktycznych
    i prawnych dotyczących nieruchomości wspólnej, działalności zarządu wspólnoty;
  • Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w jego obrębie (części wspólne nieruchomości)