^ Powrót na górę
- Wykonywanie sprawozdań rocznych i planów gospodarczo-remontowych.
- Prowadzenie korespondencji z właścicielami.
- Przygotowywanie projektów Uchwał Wspólnoty.
- Negocjowanie warunków i podpisywanie umów z dostawcami mediów i usług.
- Przygotowanie formalno-merytoryczne i nadzór nad realizacją dodatkowych umów.
- Wykonywanie odczytów podzielników mediów.
- Prowadzenie księgowości wspólnoty, dokonywanie operacji finansowych poprzez rachunki bankowe Wspólnoty, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dostosowanie sposobu rozliczeń mediów oraz okresów rozliczeniowych w zależności od decyzji Wspólnoty.
- Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego.
- Pozasądowa windykacja opłat należnych od właścicieli lokali.
- Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców.
- Weryfikowanie stanu prawnego nieruchomości wspólnej na podstawie danych zawartych w księgach wieczystych.
- Reprezentowanie wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej oraz w stosunkach pomiędzy właścicielami, przygotowanie pism, generowanie wezwań itp..
- Przechowywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy.
- Informowanie właścicieli lokali o wszelkich istotnych okolicznościach faktycznych i prawnych dotyczących nieruchomości wspólnej, działalności zarządu wspólnoty.
- Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w jego obrębie (części wspólne nieruchomości).